Re: Jaką wersję Visty Home wybrać?

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 21:13:11 MET DST

In news:fd6cd7$lcn$1@news.wp.pl , *kacper lis* wrote:
> Użytkownik "Sławomir Stępniak" <slaw1step@poczta1.1onet.pl> napisał w
> wiadomości news:fcu8ur$q37$2@news.onet.pl...
> moim nastoletnim zadaniem do doradziłbym 32. Nawet pograsz. na 64 są kłopoty
> z stabilnością. A co Visty to nie lepiej najpierw poczedkać na SP? będzie
> nowe jądro systemu z 6.0 do 6.1
> przestrzeni
[...]

Trochę się ciężko szuka odpowiedzi w tym ciągu liter :o
Ale do rzeczy, o jakiej niestabilności mówimy, w szczególności innej
w 64 w stosunku do 32bitowej wersji. Używam VHP64 jakieś 3/4 roku
dopiero, ale nie zauważyłem jakiś specjalnych wywrotek.
Powiem więcej, system się _nigdy_ nie dał 'zdestabilizować'.
Owszem, kłopoty ze sterownikami, owszem nie wszystkie aplikacje
chcą współpracować, np. taki Nero, w wersji 6.x którą mam od
nagrywarki, po trudach dał się odpalić, ale na koniec, przy zamykaniu
daje komunikat błędu. Mimo tego operacje kończy poprawnie.
Żeby nie było, system tym sposobem się nie wykłada. A z kolei o
możliwych kłopotach informował przy instalacji Nero, coś w stylu
"jest to program znany ze swej niezgodności..."

Też polecałbym 32 bitową wersję jeśli kto nie musi, albo nie jest
hobbystą eksperymentatorem. Ale nie z powodów jakiejś 'stabilności',
raczej przez kłopoty z aplikacjami, sterownikami, podpisami, które
mogą w 64 wystąpić.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)