Re: XP, Telnet - konto Administrator

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 21:19:17 MET DST

In news:fd6d9t$83p$1@nemesis.news.tpi.pl , *kamilk* wrote:
> Czy konto Administratora w Windowsie XP ma celowo zablokowaną
> możliwość zalogowania przez telnet? (w W2K było to możliwe)

Ja tam panie nie wiem czy celowo, ale domyślnie to ono jest
wyłączone, i jak to na wyłączone, zalogować się nie można,
nawet lokalnie. Czyżby to?

> Czy jest jakaś możliwość obejścia/włączenia tej funkcji?

1. Włączyć konto (wbudowanego administratora)?
2. Utworzyć innego administratora (oprócz wbudowanego i innych
 zwykłych użytkowników)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)