Re: Zółw w 2000

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 23 Sep 2007 - 15:43:29 MET DST

Wiktor S. <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote:

> Zaraz zaraz; poblokowałeś, nie może przez to ściągnąć licencji i
> narzekasz na system, choć sam sobie jesteś winien?

            Wiesz, wole za bardzo przyblokowac niz siac w swiat setkami
polaczen/sek generowanymi przez robaki. Wystarczy ze spogladajac
w logi firewalla widac ze inni skutecznie wykonuja plan 5-letni
na tym polu ;>. Inna sprawa, ze z NICZYM innym niz ten chory
wynalazek pt. DRM nie ma problemu.

> dowolną ilość razy przez dwa tygodnie.

            2 tygodnie od pobrania licencji przez danego uzytkownika czy
2 tygodnie od udostepnienia odcinka prze iTVP? Jesli to drugie to nie
ma najmniejszego sensu pobierac pozostalych - i tak nie znajde czasu,
nawet jesli opinia podlinkowana przez Michala Kaweckiego nie bylaby
uzasadniona (pregierz ma swoje prawa, zaluje ze nie mam juz czasu na
czytanie go, perelki i tak trafiaja na prhn). Inna sprawa ze ja chrzanie
takie pomysly z DRM i ogladanie tego na 17" monitorku w akompaniamencie
szumu wentylatorow siedzac na niezbyt wygodnym krzesle - normalne wideo,
a nie takie WMV z DRM wrzuca sie do stacjonarnego DVD i oglada na
normalnym, duzym TV, amplitunerze siedzac wygodnie w fotelu/na kanapie.
OK, to jest za darmo, no tak srednio za darmo bo ta "polityka historyczna"
finansowana jest z abonamentu kazdego z nas (pisze do tych ktorzy placa)
ale to sa testy - niedlugo tak samo moze byc z normalnie kupowanymi za zywa
gotowke tresciami AV. Jak w przyszlosci tak ma wygladac caly przekaz AV
cyfrowy to ja sie wypisuje z tego interesu. Mam nadzieje ze ksiazki nie
beda drukowane z DRM i mozliwe do odczytania tylko przez okulary z
odpowiednim filrem polaryzacyjnym, podlaczone do internetu i sciagajace
licencje Microsoft Books Management pod Jedynym Slusznym Systemem (tm) ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl