Re: Zółw w 2000

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 23:31:01 MET DST

Dnia 21-09-2007 o 21:38:47 Michal Bien <mbien@uw.edu.pl.invalid>
napisał(a):

> Jak ktos sie uparl i ma licencje na BOXa (nic mi nie wiadomo
> o OEMach w2k do takich antykow) to problem tego kto sie uparl.

Jesli sie nie myle, mogl sobie kupic i OEMa. Z myszka by dostal :) Albo z
MSDNAA sciagniete. Prawda jest natomiast, ze wydajac jakies 300zl na
system, glupio jest przyoszczedzic na zestawie procesor+plyta+ram za 50zl.
Za tyle mozna dostac przyzwoite PIII ze zintegrowana karta dzwiekowa i
graficzna, plus 128-256MB ramu.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.