Re: zaszyfrowane dyski, uwaga na zmiany hasła

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 10:53:36 MET DST

Dnia 21-09-2007 o 01:11:09 se <se@se.org> napisał(a):

> Ja tylko proponuję prosty i skuteczny sposób który nic nie kosztuje.
> Jeśli ostatnio było zmieniane hasło na takie które ma mniej niż 25
> znaków, to należy je zmienić kilkanaście razy na długie hasło i inne za
> każdym razem. Przy programach szyfrujących nigdy nie należy używać hasel
> o długości poniżej około 25 znaków.

Przypomina mi sie dosc stary dowcip komputerowy:
Oto jakie hasla wymyslaja sobie uzytkownicy komputera:
Zwykly user: marysia - skad haker bedzie wiedzial, ze moja zona ma na imie
marysia
Lamer: d84*$_@gvsp3578#*!vol - zeby bylo dlugie i trudne do zlamania
Haker: marysia - jak komus sie bedzie chcialo to i tak zlamie

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.