Re: XP Home logowanie do domeny

Autor: mat <beny_at_czuby.net>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 09:29:29 MET DST

  http://www.pgina.org/ na razie obejrzałem, więc nie sprawdzony, ale
> wugląda obiecująco.

wygląda i to bardzo :) i powinno działac pod XP HOME.
Tylko nie jestem pewnien czy dobrze to rozumiem.
W takim przypadku zamiast logowania do domeny logujemy się do bazy LDAP
zamiast logowania do kontrolera domeny i przydzielamy zasoby dla danej
grupy użytkowników na podstawie autentyfikacji w LDAP?
Ktoś testował to rozwiązanie?