Re: Totalne odchudzanie Visty Home

Autor: <dipl.wyrzucto_at_gazeta.lp>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 08:44:15 MET DST

OMSON napisał(a):

> Ja bym tego nie polecal - chyba, ze kolega ma nerwy ze stali... :)

zawartość system32\dllcache spokojnie można wywalić, nie grozi to
absolutnie niczym sprawdzone na Win2000 i XP. wywalam to zwykle
od razu po zainstalowaniu systemu, a system nigdy nie czepia się,
że czegokolwiek mu brakuje. podejrzewam, że w Viście będzie podobnie.
inne *Cache* - nie wiem.

--
pozdrawiam
 http://seokatalog.e-rap.eu/ pierwszy prosty, autorski katalog stron