Re: XP Home logowanie do domeny

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 17:32:17 MET DST

In news:fctrsv$rr7$1@node1.news.atman.pl , *mat* wrote:
> Witam czy komuś udało się uruchomic logowanie do domeny dla Windowsa XP HOME
> współpacujacego z serwerem samby?
> Potrzebuje postawic serwer samby na linuxie to nie jest problem :)
> Chodzi o to aby stacje robocze Windows XP Home mogły z nim współpracowac.
> Znalazłem aplikacje 'nlogon' ktora umożliwia cześciowa funkcjolnośc logowanie
> do domeny w HOME, czy ktoś je testował ?
> http://www.banita.pl/konf/smbdomenawinxp.html (środkek strony)

Próbowałem, dałem sobie spokój, niepotrzebne zawracanie gitary, bo i tak
jest to logowanie na niby. To samo można osiągnąć zakładając lokalnego
użytkownika o nazwie i haśle identycznym z domenowym. A wymuszenie
wykonania skryptu logon umieścić w autostarcie użytkownika.
Zamiast tego, ostatnio Konrad podrzucił taki pomysł:
http://www.pgina.org/ na razie obejrzałem, więc nie sprawdzony, ale
wugląda obiecująco.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)