Re: zaszyfrowane dyski, uwaga na zmiany hasła

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 21 Sep 2007 - 06:14:04 MET DST

Dnia Fri, 21 Sep 2007 01:11:09 +0200, se napisał(a):

> Każdy może sobie dalej zasubskrybować za duże pieniądze dostęp do płatnych
> stron traktujących w popularyzatorski sposób o tych problemach (publikacje
> naukowe pisane językiem matematycznym natomiast najczęściej są bezpłatne) i
> to co ja przedstawiam się potwierdzi. Ja tylko proponuję prosty i skuteczny
> sposób który nic nie kosztuje. Jeśli ostatnio było zmieniane hasło na takie
> które ma mniej niż 25 znaków, to należy je zmienić kilkanaście razy na
> długie hasło i inne za każdym razem. Przy programach szyfrujących nigdy nie
> [...]

A, Earthfiles. To ci co podają gdzie są bazy UFO na Ziemi, tak? I kto
stoi na czele Konfederacji Intergalaktycznej, która nas gnębi. Hmmm nie
pomyliłeś czasem grup dyskusyjnych? Najbliższą jaka by pasowała do
Twoich wywodów byłaby p.m.paranauki.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/