Re: zaszyfrowane dyski, uwaga na zmiany hasła

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 23:20:38 MET DST

In news:fcumbj$dc$1@achot.icm.edu.pl , *se* wrote:
> Jeśli to nie było przyspieszone formatowanie to nadpisuje każdy sektor.

Jeśli nieprzyspieszone formatowanie nadpisuje każdy sektor, to trwa tyle,
co 'write zeros' czyli godzinami (w zależności od dysku). Tyle trwa?

> Nic podobnego. Metody te są publikowane od lat w czasopismach fachowych
> specjalizujących się w zabezpieczeniach. Ponieważ w Polsce praktycznie one nie
> wychodzą, można poszukać artykułów w internecie. Nawet bezpłatne strony piszą
> na ten temat.

Nie przypuszczam, że Michał kwestionował całkowicie istnienie zjawisk, które
opisujesz. Ja w każdym razie nie, ale wnioski jakie z tego wyciągasz, i
liczby jakie podajesz są tak nierealne, że strach takie napisy zostawić
bez komentarza. Bo się jutro cała prasa rozpisze o tym odkryciu.
A co do Twoich źródeł (płatnych czy bezpłatnych, w każdym razie tajnych)
to co sam napisałeś też będzie zarchiwizowane przez google, i ktoś
następny się na to powoła "a panie w Internecie tak pisali".

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)