Re: zaszyfrowane dyski, uwaga na zmiany hasła

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 22:48:50 MET DST

> Dysku p. Jakubowskiej (zapewne, nie byłem przy tym) nie trzeba było
> nawet otwierać, bo zwykłe formatowanie nie niszczy zapisanych danych

Jeśli to nie było przyspieszone formatowanie to nadpisuje każdy sektor.

> jedynie tablicę alokacji plików. A wywody na temat możliwości odczytu 20
> warstw etc. etc. to zwykłe fantazjowanie.

Nic podobnego. Metody te są publikowane od lat w czasopismach fachowych
specjalizujących się w zabezpieczeniach. Ponieważ w Polsce praktycznie one
nie wychodzą, można poszukać artykułów w internecie. Nawet bezpłatne strony
piszą na ten temat.