Re: Server VNC-ukrywanie ikony

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 22:44:32 MET DST

Dnia Thu, 20 Sep 2007 22:30:26 +0200, Konrad Kosmowski napisał(a):

> Ty dobra przestań już. Totalnego pojęcia nie masz jak czytać licencje. Na samym
> początku są definicje co jest dalej określane jako "Software".

> No wyobraź sobie, że na początku.

Kolejny raz wykazałeś się bezinteresowną chęcią przyłożenia komuś, nawet
jeśli wiesz, że robisz to zupełnie bezsensownie i absolutnie
tendencyjnie. No bo inaczej nie sposób nazwać skomentowania oderwanego
fragmentu z mojej wypowiedzi, pomimo iż dalsza jej część czyni zbędną
cały Twój komentarz. Tym samym awansujesz do miana godnego ucznia
Kurskiego.
Bye.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]