Re: [OT] Re: jak zlamac haslo administratora

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 22:42:37 MET DST

** Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> [...]
>>> dostępna,

> Podzielisz się linkiem?

http://www.microsoft.com/technet/security/guidance/cryptographyetc/efs.mspx#EJG

Na Wikipedii też jest.

No i można wpisać w Google:
http://www.google.com/search?q=efs%20cracking

Oczywiście to jest ultra niepowszechne. Więc czuj się bezpieczny. :>

> Zaś Twój sposób dyskutowania oparty na wycieczkach osobistych jest z lekka
> wkurzający.

Jesteś ograniczony bo jedyne co potrafisz zrozumieć przez "zaszyfrowane dane"
to EFS. Typowa przypadłość. Słyszałeś kiedykolwiek o istnieniu INNYCH metod
szyfrowania danych niż EFS? Twój ograniczony światopogląd w ogóle DOPUSZCZA
istnienie takich metod?

Np. jak "zaszyfruje dane" GPG za pomocą silnego klucza, który sobie trzymam w
kieszeni na pendrive to co Ci da, że mi laptopa ukradniesz? Dostaniesz dane?

A EFS to właśnie dlatego jest do dupy, że jest to półśrodek. W Vista jest
BitLocker, może o tym słyszałeś bo od MS.

--
    + ' .-. .
                               , * ) )