Ustalanie uprawnien do katalogow

Autor: SuperMann <ecik_at_ktos.com.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 14:32:01 MET DST

Witam,
mam nadzieje ze ktos mi pomoze bo juz mi rece opadaja.

Mam taka sytuacje (Windows XP Pro):

na dysku znajduje sie katalog "dokumenty" w tym katalogu znajduja sie
katalogi poszczegolnych uzytkownikow,
np.:
user_1
user_2
user_3
master_1

katalog "master_1" nalezy do osoby pod ktora sa user_1, user_2, itd...

Problem w tym ze za cholere nie wiem jak ustawic uprawnienia aby:
- master_1 mial dostep do wszystkich katalogow i ich zawartosci
- user_x widzi wszystkie katalogi ale wejsc i dokonywac zmian moze tylko w
swoim
- user_x nie moze wchodzic do katalogow innych uzytkownikow a tym bardziej
master_1

Na chwile obecna utworzylem dwie grupy:
- masterzy (konto_master_1)
- userzy (konto_user_1,konto_user_2,konto_user_3)

Przy ustalaniu uprawnien dla wszystkich katalogow ustalam ze:
- masterzy maja pelny dostep.

Potem do kazdego katalogu user_x z osobna ustalam ze:
- userzy maja odmowe
- konto_user_x ma dostep do wszystkiego.

Wydawalo mi sie ze bedzie ok, ale windows traktuje ze jezeli userzy maja
odmowe to konto_user_x tez ja ma.

Czy jest jakis sposob ustalania przez grupe aby uzytkownicy mieli dostep
tylko do swojego katalogu?

Pozdrawiam
SuperMann