Jak sformatować dysk na serwerze?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 01:05:38 MET DST

Witam mam taki problem: Otóż kupiłem komputer który służył jako serwer i
miał zainstalowaną wersje windowsa: Biznes serwer 2000 czy coś takiego jest
on zainstalowany na partycji C która ma tylko 2GB. Gdy ja próbowałem
instalować XP to instaluje się na dysku D bo na C jest za mało miejsca. Gdy
próbowałem sformatować wyświetla się komunikaty że dysku C nie można
sformatować bo są na nim jakieś potrzebne pliki do zakończenia instalacji.
Wiec dokończyłem tak jak mi instalator podpowiadał i miałem XP na D
natomiast przy starcie możliwość wyboru systemu. Usunąłem więc co się dało
ręcznie z dysku C i powtórzyłem instalację. Wynik, nadal przy starcie
możliwość wyboru ale teraz już między dwoma XP i cały czas tym Serwerem.
Uruchomiłem XP z C i sformatowałem D a przy kolejnym starcie ta sama lista
wyboru co poprzednio. W między czasie zmieniłem partycję podstawową C na
dysk dynamiczny bo myślałem że może wówczas coś osiągnę ale się myliłem. Tak
więc mieszam coraz więcej i nic mi z tego nie wychodzi. Dlatego proszę was
bardzo o pomoc abym nie musiał w końcu wymienić dysku.
Moje pytanie brzmi: co zrobić aby doprowadzić do sytuacji kiedy wkładam
płytkę z XP do napędu i standardowo instaluję system jak na nowym dysku z
możliwością podziału na kolejne partycje.