Re: Vista - problem z wyborem języka podczas instalacji

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:36:07 MET DST

In news:1189691229.323635.20900@r29g2000hsg.googlegroups.com ,
*tauruss85@gmail.com* wrote:
> Witam.
> Mam problem podczas instalacji mojej Visty.
> Z jakiegoś powodu podczas próby instalacji systemu przez bootowanie z
> płyty ,nie mogę wybrać polskiej
> wersji językowej, mam do wyboru tylko angielską.

Bo to pewnie nie jest wersja polska po prostu, ma na pudełku za 'vista..'
litery pl?

> Próbowałem włączyć instalacje z poziomu Windowsa
> ,ale tam otrzymuje z kolei komunikat o braku wolnego miejsca na dysku

A jaki to Windows, jaki system plików (FAT, NTFS), jak włączyć?

> ( a miejsca jest pod dostatkiem na dysku). Da się jakoś wgrać język
> polski juz po zainstalowaniu systemu ? Bo mam na płycie w kat langpack
> parę plików bin ,a tym wersję polską i zastanawiam się ,jak by to
> wgrać ręcznie. Albo może inny sposób, może ktoś zna powód ,dlaczego
> Windows wywala błąd o braku miejsca na dysku.
> tauruss

Języki to możesz 'wgrać' po zainstalowaniu, dokładając ich obsługę,
ale to dotyczy klawiatury, obsługi znaków narodowych, może ustawień
regionalnych jeszcze, ale nie uczyni windowsa spolszczonym.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)