Re: Przeinstalowanie XP - zachowanie profilu Thunderbirda

Autor: Maciek \ <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:37:10 MET DST

goomish pisze:

> http://mozillapl.org/wiki/Profile Jeżeli po reinstalacji Windows zmienisz
> nazwę użytkownika trzeba będzie ręcznie poprawić kilka wpisów w user.js
> (fragment [nazwa_użytkownika]

> Akurat w tym przypadku jest to nieistotne.
> P.S. Dlaczego nie zaktualizujesz domowego Thb do 2.x? Chociażby ze względu
> na załatane w nim luki i poprawione błędy, jeżeli nie ze względu na nowe
> funkcje.

Na kompie którego częściej używam mam 2.0. Na tym co rzadziej - ostało
się 1,5 - ma bardziej stonowane kolorki ;) A tak serio to właśnie na tym
komputerze będę Windę przeinstalowywał, to się od razu ściągnie nową wersję.

> P.S.2 Odrobinę NTG. Thunderbird ma jak inne programy Mozilli swoją grupę
> - alt.pl.mozilla.

Nawet szukałem, ale widać nieskutecznie - nie znalazłem tej grupy.
Dzięki i przepraszam za NTG.

--
Pozdrawiam
Maciek