Vista - problem z wyborem języka podczas instalacji

Autor: <tauruss85_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 15:47:09 MET DST

Witam.

Mam problem podczas instalacji mojej Visty.
Z jakiegoś powodu podczas próby instalacji systemu przez bootowanie z
płyty ,nie mogę wybrać polskiej
wersji językowej, mam do wyboru tylko angielską. Próbowałem włączyć
instalacje z poziomu Windowsa
,ale tam otrzymuje z kolei komunikat o braku wolnego miejsca na dysku
( a miejsca jest pod dostatkiem na dysku). Da się jakoś wgrać język
polski juz po zainstalowaniu systemu ? Bo mam na płycie w kat langpack
parę plików bin ,a tym wersję polską i zastanawiam się ,jak by to
wgrać ręcznie. Albo może inny sposób, może ktoś zna powód ,dlaczego
Windows wywala błąd o braku miejsca na dysku.

tauruss