Re: [XP HE] Zaplanowane zadania / Harmonogram zadań / at.

Autor: zapzap <zapzap_at_localhost.net>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 21:16:52 MET DST

Sławomir Stępniak wrote:
> Pewnie zależy jak skonfigurowane, może 'po zalogowaniu' pomoże.
> Tak przygotować, żeby sytuacja nie mogła zaistnieć.
> Lub z admina, wtedy user nie dostanie komunikatu.

Zadanie ma się wykonywać co minutę jako user "admin" z odpowiednim
hasłem, niezależnie od tego, czy jakikolwiek użytkownik jest
zalogowany, czy też nie. Dla zalogowanych użytkowników
jest osobne zadanie. I to działa (to wykonywane co minutę
jako admin) niezaleznie od tego, czy jest ktoś zalogowany, czy też
nie. Problem pojawia się jednak po wyłączeniu komputera
i ponownym włączeniu po choćby kilku minutach, gdyż
_PRZED_ ekranem logowania pojawia się monit z [ OK ] o treści:

"Usługa Harmonogram zadań
Niektóre zadania nie zostały uruchomione, ponieważ usługa
Harmonogram zadań nie była uruchomiona. Możesz przejrzeć pominięte
zadania i spróbować uruchomić je ponownie z folderu Zaplanowane
zadania."

Owszem, była wyłączona (usługa) bo komputer był wyłączony :P

Chodzi mi o to, żeby _pozbyć_ się tego idiotycznego monitu
przy każdym uruchomieniu komputera, gdyż wymaga naciśnięcia
[ OK ] przed możliwością zalogowania się.

Da radę jakoś nachachmęcić (?) może w rejestrze?

Dzięki z góry za odzew :-)

> W sumie to tacy sami oni do końca nie są. W każdym razie kopiowanie
> troszkę psuje:
> http://support.microsoft.com/kb/317529

OK, czyli "at"

> [...]
> Przypomnę, że dla net, lepszym od net /? jest: net help nazwa_opcji
> net help start
> tam pewnie znajdziesz, że "schedule"
> (jednowyrazowy, ale chyba nadal w 'uszach')

Hah, jestem idiotą - a owszem, owszem, próbowałem na czuja
net start tasks tasklist taskmanager i nawet schedule,
ale oczywiscie zamiast schedule pisałem shedule.
a czytając Twoją podpowiedź, zastanawiałem sie,
czemu kazesz mi wpisywać niemieckie nazwy usług w polskim
xp, lol - ale to już inna historia;)

Człowiek codziennie sie czegoś nowego uczy, hehe 8-)

Peace!