Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Borafu <borafu_NIELUBIESPAMU_at_gazeta.pl>
Data: Mon 10 Sep 2007 - 23:29:12 MET DST

Markus Sprungk pisze:

> Nie możesz, gdyż to jest darowizna. Możesz zapłacić za towar, ale nie wolno
> Ci brać faktury na firmę
No, nie przesadzajmy.
Wolno, tylko trzeba później to sensownie dalej zrobić, m. in. naliczyć
VAT od przekazanych towarów itd.

> Nie ma to dla obiegu dokumentów w tym kraju żadnego znaczenia czy ktoś kto
> kupił sobie cokolwiek to tę rzecz używa, nie używa, spalił, śpi na niej,
> zjadł ją sobie z musztardą ewentualnie komuś dał
Zaraz, zaraz. Absolutnie ma znaczenie. Nawet przy tak uproszczonej
księgowości jak książka przychodów i rozchodów rozróżnia się zakupy
towarów handlowych od pozostałych wydatków.

Ale to zrobiło się już zdecydowanie NTG.

Pozdro

--
Borafu