Re: IE7, FlashPlayer pod Vistą - zarwane noce i dnie

Autor: Norman <nomad_at_xxx.vp.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 18:08:41 MET DST

> Zainstaluj Flash Player - pobierz go na dysk, nie instaluj z sieci.
> http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
> Teraz PPM na pliku instalacyjnym i uruchom jako administrator.
> Przed instalacja usun kontrolki z z opcji internetowych zakldaka Programy
> zarzadzaj dodatkami
> A jesli juz jest to wejdź w :
> Opcje internetowe/ zakladka Ogolne/ ustawienia / Przegladaj obiekty/
> Znajdz
> kontrolke Flasha i PPM na nim - zainstaluj lub aktualizuj

No i właśnie coś jest nie tak, bo:
- po kliknięciu PPM na programie instalacyjnym 'Install Flash Player 9
ActiveX' lub 'Install Flash Player 9 Plugin' - nie mam opcji uruchom jako
administrator tylko 'zainstaluj', 'napraw' lub 'aktualizuj'
- po wejściu w obsługę kontrolek znajduję tę odpowedzialną za Flasha ale
mogę tylko ją włączyć lub wyłączyć - opcja 'usuń' jest niedostępna, po
kliknięciu PPM na kontrolce nie pojawia się żadne menu:(

System jest nowy - wczoraj instalowany, powtórnie bo myślałem, że coś
skopało się podczas instalacji ale powtórna reinstalacja nie wniosła nic
nowego:( Ręce opadają... P. Piotrze, próbowałem też tego
http://flex2.blogspot.com/2007/07/vista-adobe-flash-player.html - też lipa.
Ponownie instalować system? Vista jest w wersji Ultimate.

Pozdr.
J.