Re: IE7, FlashPlayer pod Vistą - zarwane noce i dnie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 15:28:05 MET DST

In news:fbr54q$kq4$1@news.onet.pl,
*Norman* <nomad@xxx.xxvp.pl> typed:
> Witam
>
> Problem pewnie stary jak Vista i IE7(?) - nie mogę zainstalować
> Flashpleyera w IE7. Wczoraj cały dzień grzebałem w sieci - znalazłem
> kilka rozwiązań (m. in. dwa opisane przez Pana Palusińskiego) i nic,
> lipa...:( Instalcja IE7 i Visty jest nowiuteńka - system ma tylko
> sterowniki -
> instalowany na nowo, nie ma żadnych śmieci. Później próbowałem
> przeinstalować Vistę jeszcze raz od podstaw i znowu dokładnie to samo. A
> najbardziej cholery dostaje (już mnie zaczyna ponosić) z tego powodu, że
> [...]

Zainstaluj Flash Player - pobierz go na dysk, nie instaluj z sieci.
http://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
Teraz PPM na pliku instalacyjnym i uruchom jako administrator.
Przed instalacja usun kontrolki z z opcji internetowych zakldaka Programy
zarzadzaj dodatkami
A jesli juz jest to wejdź w :
Opcje internetowe/ zakladka Ogolne/ ustawienia / Przegladaj obiekty/ Znajdz
kontrolke Flasha i PPM na nim - zainstaluj lub aktualizuj