IE7, FlashPlayer pod Vistą - zarwane noce i dnie

Autor: Norman <nomad_at_xxx.xxvp.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 11:20:27 MET DST

Witam

Problem pewnie stary jak Vista i IE7(?) - nie mogę zainstalować Flashpleyera
w IE7. Wczoraj cały dzień grzebałem w sieci - znalazłem kilka rozwiązań (m.
in. dwa opisane przez Pana Palusińskiego) i nic, lipa...:(
Instalcja IE7 i Visty jest nowiuteńka - system ma tylko sterowniki -
instalowany na nowo, nie ma żadnych śmieci. Później próbowałem
przeinstalować Vistę jeszcze raz od podstaw i znowu dokładnie to samo. A
najbardziej cholery dostaje (już mnie zaczyna ponosić) z tego powodu, że na
notebooku wszystko jest ok... Jednak kompa stacjonarnego nie idzie zmusić do
współpracy:( Proszę - nie piszcie aby zmieniał na Operę czy innego Firefoxa.
Potrzebny jest nowy IE7 do testowania stron.

Hilfe...

Pozdr.
J.