Re: wlnotify.dll długo sie wykonuje

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 08:13:44 MET DST

Dnia 9/7/2007 12:21 AM, Użytkownik Sławomir Stępniak napisał:
> Użytkownik "dziobu" napisał w news:fbo66r$ri3$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Usługi obu startują przed logowaniem, oba coś tam blokują do czasu,
> aż zaloguje się użytkownik i będą mogły w pełni ruszyć. Oba ingerują
> głęboko w system. Mogą sobie wzajemnie przeszkadzać, i nim ich
> system pogodzi upływa czas. Tylko czemu sporadycznie, może zależy
> od sekwencji uruchamiania, która w sumie nie jest ścisła.
> Nie mówiąc o tym, że jednego z nich, nie wskazując palcem, bym widział
> już samego jako źródło potencjalnych problemów. Zostaw NODa i tyle.

Namieszałem. One nie działają jednocześnie. NAV był przed reinstalacją,
NOD jest po. Znam ogólne zdanie że NAV jest do dupy, itp, co zupełnie
nie przeszkadza że przez kilka lat świetnie działał i większych
problemów nie było.

> A to słuszny pomysł, przynajmniej można trochę zawęzić szukanie.
> Choć może się zdażyć, że nie pomoże, miałem raz tak na W2K przy długim
> starcie na 1 z użytkowników, i nie szło z jego logów nic wywnioskować.
> Trzeba było ręcznie próbować, w sumie sam nie wiem jak, ale się
> odblokowało.

Jak narazie nie pomaga. Chwilowo nie mam pomysłów co i jak, i nie moge
sobie systemu uziemic. Zostawie zabawe na weekend.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \