Re: wlnotify.dll długo sie wykonuje

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 00:21:09 MET DST

Użytkownik "dziobu" napisał w news:fbo66r$ri3$1@news.onet.pl...
> Dnia 9/4/2007 2:05 PM, Użytkownik Sławomir Stępniak napisał:
[...]
> NAV, NOD32.

Usługi obu startują przed logowaniem, oba coś tam blokują do czasu,
aż zaloguje się użytkownik i będą mogły w pełni ruszyć. Oba ingerują
głęboko w system. Mogą sobie wzajemnie przeszkadzać, i nim ich
system pogodzi upływa czas. Tylko czemu sporadycznie, może zależy
od sekwencji uruchamiania, która w sumie nie jest ścisła.
Nie mówiąc o tym, że jednego z nich, nie wskazując palcem, bym widział
już samego jako źródło potencjalnych problemów. Zostaw NODa i tyle.

[...]
> W sumie to sam już nie wiem.
> Zainstaluje bootvis i pogrzebie dalej ;/

A to słuszny pomysł, przynajmniej można trochę zawęzić szukanie.
Choć może się zdażyć, że nie pomoże, miałem raz tak na W2K przy długim
starcie na 1 z użytkowników, i nie szło z jego logów nic wywnioskować.
Trzeba było ręcznie próbować, w sumie sam nie wiem jak, ale się
odblokowało.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)