Re: WinGate blokuje mi WWW w firmie !!

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 07 Sep 2007 - 01:13:55 MET DST

" 666" <j666@wp.eu> wrote in message news:fbp84i$93s$1@news.wp.pl...
>A może po prostu we właściwosciach TCP/IP wpisz ręcznie adresy serwerów DNS, zamiast pobierania automatycznego?

pingi dzialaly, dzialal email,news,ftp (?) podmienianie IP nic nie pomagalo,
ale chyba to jakis powazniejszy blad bo informatyk przy mnie testowal na
tym WinGate-ie swoje hasla i nie dzialalo - naprawil to wspomagajac sie
infolina do "prawdziwego informatyka" :) pod moja nieobecnosc wiec
nie wiem do konca co zrobil - WinGate juz sie nie pojawia, www dzialaja
a ja mam stare IP, stare gniazdko w sieci i starego windowsa wiec I'm fine :)
dzieki za porady

Zomo