Re: problem z wyłączeniem Watsona

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 19:10:10 MET DST

In news:op.tx4eh1cn0zcs4t@jaworski-jlfxgt.dami-rz.pl , *LJ* wrote:
> Witam, przy zamykaniu XP Pro system wywala mi
> błąd dwwin.exe, pomimo usunięcia klucza AeDebug z
> rejestru. Ręcznie doszedłem do tego, że błędu nie wywala
> gdy przed zamknięciem zabije proces SetPoint.exe (mysz
> Logitecha). Próbowałem również wyłączyć powiadomienia
> o błędach z opcji Systemu ale bez rezultatu.

1. Zostaw włączone, ale wyklucz %programfiles%\Logitech\setpoint.exe
 i %windir%\system32\dwwin.exe. Źródło:
http://forums.logitech.com/rss/message?board.id=software_mice&message.id=3834
2. Wybierz zwierzaka z:
http://www.logitech.com/index.cfm/398/&cl=roeu,en?prodcrid=398
i pociągnij software, może już uaktualnione i problem z głowy.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)