problem z wyłączeniem Watsona

Autor: LJ <LJ_at_bla>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 10:14:15 MET DST

Witam, przy zamykaniu XP Pro system wywala mi
błąd dwwin.exe, pomimo usunięcia klucza AeDebug z
rejestru. Ręcznie doszedłem do tego, że błędu nie wywala
gdy przed zamknięciem zabije proces SetPoint.exe (mysz
Logitecha). Próbowałem również wyłączyć powiadomienia
o błędach z opcji Systemu ale bez rezultatu.

Ktoś ma pomysł jak temu zaradzić? Na SetPoincie mi zależy,
bo mam zdefiniowane dużo przycisków i scrolle.
Dziękuje.