Re: Lista userów w ekranie powitalnym

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 16:41:42 MET DST

In news:fbojlr$76u$1@nemesis.news.tpi.pl,
*AdFire* <no@spam.pl> typed:
> Witam
>
> Czy jest jakiś sposób na ukrycie użytkowników dostępnych w ekranie
> powitalnym Windowsa XP ?
> Chodzi o ekran gdzie wybiera się usera z ikonki.
> Standardowo pokazuje wszystkich użytkowników, a ja chciałbym aby pokazywał
> tylko wybranych przeze mnie.

Jezeli nie chcesz widziec przy logowaniu Administatora itd.
to uruchom edytor Rejestru i dokonaj modyfikacji.
Znajdz klucz: (jesli go brak to dopisz)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList
Wstaw wartrosc DWORD o nazwie "Administrator" = nadaj wartosc 0
to samo z innymi kontami np.
Piotr=0
AdFire=0
itd.
Restart lub wyloguj

PS.
Natomiast zmiana wartosci z 0 na 1 spowoduje ukazanie sie tego konta przy
logowaniu.