Re: Lista userów w ekranie powitalnym

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 06 Sep 2007 - 18:07:32 MET DST

AdFire log:
> Witam
> Czy jest jakiś sposób na ukrycie użytkowników dostępnych w ekranie
> powitalnym Windowsa XP ?
> Chodzi o ekran gdzie wybiera się usera z ikonki.
> Standardowo pokazuje wszystkich użytkowników, a ja chciałbym aby pokazywał
> tylko wybranych przeze mnie.
[...]

Hi!
Przez konto Administratora może pomoże:-) ustawienie jn.:
Narzędzia administracyjne ---> Zarządzanie komputerem --->
Narzędzia systemowe ---> Użytkownicy i grupy ... --->
Użytkownicy ---> w prawym oknie klik na dany Użytkownik vel Nazwa --->
na (wybranym do zniknięcia z ekranu logowania) Użytkowniku (Nazwie)
prawym myszy klik --->
opcja Właściwości --->
Zaznaczyć jako [v] Konto jest wyłączone.
Reset i voila!
P.S.
Niewidoczność konta Administratora uzyskasz jak zapodał szanowny
przedpiśca PP albo tez siakimś 'tweakerem'.
GL&BE

--
" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam bóstwo co krok ..."