Re: WinGate blokuje mi WWW w firmie !!

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Wed 05 Sep 2007 - 01:49:48 MET DST

Użytkownik "ZOMO" napisał w news:fbkd81$1ug$2@news.onet.pl...
> po przenosinach do nowego budynku padlo mi otwieranie stron www
> w windowsie (XP Pro ang.)... moglbym wiele pisac, ale znalazlem idealny
> przyklad - mam dokladnie cos takiego:
> http://intranet.oim.org.co/
> tylko nie jak chce wejsc na TE strona, ale na kazdej stronie www !!
> po prostu WinGate blokuje mi otwieranie stron www - co ciekawe
[...]

Żeby nie było, nie znam Wingate, ale skoro to jakieś proxy to może
jego ustawienie w opcjach się zepsuło. Porównaj z działającymi.

> Pomocy - ma ktos rade co sie stalo? Niczego nie zmienialem, nikomu
> innemu to sie nie przydazylo (przenioeslismy sie w 4 osoby) ?!!!

Ano tak, i pewnie nic w systemach nie zmienialiście. To może ono
(to proxy) ogranicza dostęp do zakresu IP. Tak zgaduję, ale od czegoś
trzeba zacząć.
Zobacz na pobliskim działającym, jaki ma IP, wyłącz go, i u siebie
olej DHCP i ustaw na sztywno IP tego drugiego.
Może być potrzebny reset switcha, bo skubane bywają pamiętliwe.

--
Pozdrawiam, Sławomir Stępniak, slaw1step@poczta1.1onet.pl (bez cyfr)