WinGate blokuje mi WWW w firmie !!

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 04 Sep 2007 - 21:55:42 MET DST

po przenosinach do nowego budynku padlo mi otwieranie stron www
w windowsie (XP Pro ang.)... moglbym wiele pisac, ale znalazlem idealny
przyklad - mam dokladnie cos takiego:

http://intranet.oim.org.co/

tylko nie jak chce wejsc na TE strona, ale na kazdej stronie www !!
po prostu WinGate blokuje mi otwieranie stron www - co ciekawe
dziala email, news, moge tez sciagac pliki ze stron www jelsli uzyje
ich adresu np. w Total Commander. Ale same strony - absolutnie!
Walcze z tym od poniedzialku, firmowy informatyk to kompletne zero
(nie znal ustawiania portow dla drukarek sieciowych :), z drukarka
poradzilem sobie sam, ale na temat WinGate-a jest na necie niewiele
(po polsku prawie nic) z w dodatku robie to jak sie dorwe do czyjegos
komputera BO W MOIM NIE MA WWW :(((((

Pomocy - ma ktos rade co sie stalo? Niczego nie zmienialem, nikomu
innemu to sie nie przydazylo (przenioeslismy sie w 4 osoby) ?!!!

Zomo