Re: Czy jest jakis prosty sposob na przeniesienie dzialajacego XP z ATAna SATA ?

Autor: se <se_at_se.org>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 12:35:17 MET DST

2 godziny to przesada. Przywrócenie wszystkich konfiguracji, wszystkich łat
do wszystkich programów może potrwać 6 godzin i trzeba jeszcze mieć zapisane
co po kolei trzeba robić do tego, żeby to szybko poszło. Poza tym nie sądzę
żeby to było potrzebne tak często. Ostatnio instalowałem windows pół roku
temu i tylko mój błąd spowodował awarię i konieczność ponownej instalacji,
bo tak mi było szybciej zamiast szukać w grupach odpowiedzi, jak odratować
system bez ponownej instalacji. Mam kilka dysków z kopiami najważniejszych
plików i to bardzo pomaga. Jeśli reinstalujesz tak często to albo jest to
jakaś nieuwaga użytkowników którzy przypadkowo uszkadzają pliki systemowe,
albo częste pobieranie oprogramowania z niepewnego źródła, bez stosowania
programów do wykrywania takich rzeczy.