Re: Czy jest jakis prosty sposob na przeniesienie dzialajacego XP z ATAna SATA ?

Autor: Krzysztof Samelczak <desmitchWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 12:10:48 MET DST

Najpewniejszym sposobem przeniesienia jest po prostu reinstalacja systemu. Nie
wiem czemu ludzie mają przed tym takie wielkie opory... Ja reinstaluje system
raz w miesiącu i cała operacja trwa 2 godziny. I mam pewność że ani system ani
partycja nie jest zasyfiona starymi, nieużywanymi plikami. nLite i parę innych
rzeczy i po sprawie.

Pozdrawiam

Krzysztof Samelczak