Re: Plik wymiany

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 12:29:53 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Od momentu, gdy wywalenie nieużywanych danych na dysk
> skutkuje większą ilością wolnej pamięci fizycznej
> potrzebnej programowi działającemu w pierwszym planie.

  Nie ma żadnego zastosowania w przypadku wyłączonego swapa - gdy zabraknie
pamięci system lub część aplikacji odleci w niebyt i to jest jedyne
*poważne* ryzyko.

  Ponadtro odnoszę wrażenie, że nigdy nie wyłączyłeś swapa na dłużej więc
dalszą dyskusję uważam za bezprzedmiotową - dla mnie EOT bo nie zamierzam
włączać swapa w najbliższej przyszłości (ze względu na ewidentne korzysci)
aczkolwiek tego kategorycznie nie wykluczam bo jak pisałem wszystko zależy
od zestawu używanych aplikacji.