Jak zdalnie zrestartować Windę XP (bez telnetu)?

Autor: Stanley P <stanley_pWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 12:19:06 MET DST

Witam

Problemik taki: mam w sieci wewnetrznej (tcp/ip) zdalny komputer Win XP, do
którego łaczę się usługą Zdalny Pulpit. Niestety po ostatnim rozłączeniu już
nie mogę się ponownie połaczyć ("...przekroczony limit czasu...").
Komp ogólnie żyje: mogę do niego np. pingować, mapować z niego dyski, podłaczać
się narzędziami dostępnymi w Panelu sterowania->Narzędzia administracyjne (np.
Podgląd zdarzeń, Usługi, itp. ; ale nie widzę w tych utilsach możliwosci
restartu). Niestety nie mam na nim uruchomionego telnetu, aby użyć polecenia
shutdown.
Czy można jakoś w miarę prosto "magicznie" zdalnie zrestartować ten komputer?
Bo kurczę jest odległy ode mnie o kilkadziesiąt km... Info dodatkowe: posiadam
hasło administratora, pełny dostęp do wszystkich usług i portów tcp/ip (tzn.
zdalny komp nie jest dla mnie chroniony żadnym firewallem).

pozdrawiam -

Stanley