Re: Instalacja XP na SATA

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 03 Sep 2007 - 09:03:50 MET DST

Radosław Sokół wrote:
> Irytujący to są użytkownicy którzy używają systemu na
> pamięć, zamiast czytać, myśleć i nauczyć się czegoś nowego.

Mój drogi, ale po co uczyc się systemu który nie ma perspektyw? Wyobraź sobie, że
połowa twoich gier nie działa, drukarka jest niewykrywalna i brak do niej sterowników
a jedyne co dostajesz w zamian to zaje*** efekty przejścia między oknami. Ciut za
mało jak dla mnie. Widocznie nie tylko dla mnie.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL