Re: Niespodziewany koniec projektu AutoPatcher

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 00:24:42 MET DST

Użytkownik "Kłapouchy" <john@doe.com> napisał w wiadomości
news:q3rlq4-6f4.ln1@closterkeller.colbatz.pl...

> Za dużo przebrzydłych piratów mogło wypiąć się na Billa i mieć
> poprawki
> bez całego szajsu z genuine czy jak mu tam. Gdy kasiory zaczyna
> brakować
> to trzeba przycisnąć ludzi jak tylko się da ;)

Ja już jedenastą godzinę ciągnę AP w wersji total full, czyli "Start".
Jak krew z nosa, 4 kB/s, ale wreszcie złapałem serwer i ciurka, mam już
29.1 %, do końca, wg Opery 1 dzień, i 9 godzin średnio (zmienia się) :)
Łącznie 668,7 Mega do pobrania, ciuuurka :)
A ja nawet specjalnie chcę zobaczyć, czy dociurka do końca :)

--
LH
Alitalia wyłudza: