Ograniczenie dostępu do www

Autor: eMac <info_at_mmc.net.pl>
Data: Sat 01 Sep 2007 - 00:26:53 MET DST

Witam, mam serwer 2003 z jedną domeną i sieć w kilkunastoma klientami.
Powstała konieczność zablokowania możliwości oglądania serwisów www przez
niektórych użytkowników, ale wszyscy mają mieć dostęp do poczty (nie przez
przeglądarkę). Wiem jak to zrobić w odniesieniu dla komputera, ale jak u
licha to zrobić dla niektórych pracowników? Dostęp do internetu jest przez
DSL, router i dalej przez switch do LAN.

Pozdrawiam,
Maciej M.