Pendrive nie montuje się w XP

Autor: Tomek D. <chelsea220WYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 00:48:16 MET DST

Witam

Zmieniłem sobie płytę główną, proca i pamięci, naprawiłem XP system i wszystko
byłoby OK gdyby nie problem z pendrivami :( mam pena 512 i 256 playera mp3.
Wkładam pena, charakterystyczny dźwięk pi pi że wykrył urządzenie usb ale nie
montuje. Muszę wejść do zarządzania kompem / dyskami, ustawić literkę i xp
dalej nie widzi pena, Totalcommander 6,53 widzi, ale... z niego kopiuje z
prędkością USB 2 ale kopiuje na niego usb 1, pal licho. Wyjęcie i włożenie
pena, totalcmd nie odmontowywuje, muszę na nowo wejść do menadżera dysków,
ustawić kolejną literkę, bo tej pierwszej nie ma i jest to samo :( Dlaczego w
ogóle XP nie widzi tych ustawionych literek które ustawiam na pena a totalcmd
widzi?
Dodatkowo dziwne bo przedtem na starszej płycie i poprzedniej i na 98 i XP nie
miałem jakichkolwiek problemów z pendrivem, stało się to dopiero po wymianie
płyty głównej i naprawie XP.
Być może XP coś nie naprawił do końca? Bo mam jeszcze 2 skanery, drukarkę i
myszę które działają bez problemów jako urządzenia USB.

Pomóżcie proszę co w tym temacie mogę zrobić w swoim kompie, chyba że czeka
mnie format hdd i ponowna instalacja XP, ale wolałbym tego uniknąć.

Pozdrawiam i życzę mokrego jajka i smacznego Dyngusa :)

Tomek D.