Re: Instalacja karty w WinXP

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 00:25:26 MET DST

Użytkownik "V" <marcin_mail2005WYTNIJTO@yahoo.pl> napisał w wiadomości
news:03e8.0000014e.461569d4@newsgate.onet.pl...
> [...]
> nie
> da sie zmienic.
> I najlepsze. "Lista urzadzen powodujacych konflikty" twierdzi:
>
> "Zakres We/Wy 0201 - 0201 nie jest dostępny."
>
> I teraz rzecz sie komplikuje: plyta moja ma rowniez ustawienia dla MIDI i
> portu
> joysticka w BIOSie. Niestety - nie wazne, czy wylaczam wszystko w BIOSie,
> a wiec:
> * AC97 - disabled
> * Game port - disabled
> * MIDI port - disabled
> * MIDI IRQ (wowczas jest szare, nie do zmiany)

Bo pewnie wsadziłeś kartę *przed* wyłączeniem w BIOS zintegrowanej.

> [...]
> We/wy =
> 201, czy tez 209 - w systemie zawsze bedzie wisial dalej ten nieszczesny
> "Standardowy port gier" na wykrzykniku.
> Jak mi sie wydaje, dopoki nie zostanie on zainstalowany poprawnie, NIE
> ZOSTANIE
> zainstalowany wowczas port MIDI oparty na MPU-401 (czy jakos tak). A wiec
> warunek konieczny to poradzenie sobie z tym portem joysticka.
>
> W akcie desperacji wylaczylem nawet porty szeregowe i rownolegly w plycie,
> by
> miala ona wieksza ilosc do zasobow, ale to nie pomoglo.

Nie pomoże bo są standarty dla portu joy'a i MPU-401 nie mające nic
wspólnego z COM czy LPT

Wyjmij tą kartę, włącz PC i zabroń w BIOS obsługę zintegrowanej.
Odinstaluj sterowniki do wszystkich kart muzycznych w trybie awaryjnym
windows.
Wyłacz kompa, wsadź kartę.
Windows powinien zainstalować stery lub ich zażądać.
Port gier powinien mieć swój sterownik który nie musi mieć nic wspólnego z
MPU-401.
Standartowe porty gier mają adres 8 bit pomiędzy 200 - 219 (n.p. 200-207,
201-208, itd.)
Standartowe porty MPU-401 mają adres 2 bit pomiedzy 300 - 331 (n.p.
300-301,... 330-331)

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz