Re: Pendrive nie montuje się w XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Apr 2007 - 10:27:15 MET DST

"Tomek D." <chelsea220WYTNIJTO@onet.eu> wrote in message
news:03e8.00000162.46157caf@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Zmieniłem sobie płytę główną, proca i pamięci, naprawiłem XP system i
> wszystko
> byłoby OK gdyby nie problem z pendrivami :( mam pena 512 i 256 playera
> mp3.
> Wkładam pena, charakterystyczny dźwięk pi pi że wykrył urządzenie usb
> ale nie
> montuje. Muszę wejść do zarządzania kompem / dyskami, ustawić literkę
> i xp
> dalej nie widzi pena, Totalcommander 6,53 widzi, ale... z niego
> kopiuje z
> [...]

Zobacz czy nie masz wpisów powodujących ukrywanie wybranych literek w
Eksploratorze Windows:
wpisy NoDrives lub NoViewOnDrive w kluczach
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/