Re: formatowanie CF

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 05 Apr 2007 - 18:37:40 MET DST

"musk bez czesci ruhomyh" <musk@bcr.com> wrote in message
news:ev370j$k8o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, pozwalam sobie wrzucic takze tu (oprocz pl.rec.foto.cyfrowa):
>

> Zdawaloby sie, banalny problem, ale od trzech dni spedza mi sen z
> powiek.
>
> Otoz: zakupilem karte Pretec Cheetah III 133x 8GB. Niewiele myslac,
> wlozylem
> ja do aparatu (Canon 20D) i sformatowalem.
>
> Niestety, aparat sformatowal ja do wielkosci 4GB, choc z tego co
> widzialem
> np. tu:
> http://www.sandisk.com/Compatibility/Device(8207)-Canon-EOS_20D.aspx
> powinien obslugiwac 8GB.

> [...]

Na karcie wymiennej z reguły dopuszczalna jest tylko jedna partycja,
stąd brak możliwości założenia kolejnej. Musisz usunąć istniejącą
partycję i założyć nową 8 GB FAT32. Poszukaj programiku SwissKnife, ale
możesz też spróbować zrobić to programem diskpart.exe (działa z wiersza
poleceń).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/