Re: Windows 2000 Prof. sie sypie

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 21:29:09 MET DST

In news:ehtl2k$91t$1@nemesis.news.tpi.pl , *Paweł* wrote:
> Witam
> W dosc leciwym jak na obecne czasy komputerze (PIII 633MHz, 192 MB RAM, plyta
> z VIA, HDD Samsung 40 GB, Nvidia Vantra LT) zainstalowalem sobie
> W2k myslac,

Zainstalowałeś wszystko, co fabryka dała do płyty głównej i grafiki?
Pamięć masz w co najmniej 2 modułach - zamień dla testu.

[...]

Ale masz jakąś inną. Odwiedź stosowne strony: www.nvidia.com

> Rece opadaja. Chcialbym jednak uporac sie z tym i zostac przy W2k, bo
> pomijajac powyzsze dziala szybciej niz W98.

A bo ja wiem? Szybciej, bo świerzy, choć mam 2000 na niewiele lepszym PC
i pomimo, że zapchany do niemożliwości działa sprawnie.

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)