Re: Windows 2000 Prof. sie sypie

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 21:51:23 MET DST

> Zainstalowałeś wszystko, co fabryka dała do płyty głównej i grafiki?
> Pamięć masz w co najmniej 2 modułach - zamień dla testu.

obecnie w 3 (3x 64 MB). Stery od grafiki W2k sam sobie dobral (osobne mialem
tylko do W98). Natomiast CD-romu do tej plyty nigdy nie widzialem (komp jest
w firmie i byl tam sporo wczesniej niz ja zaczalem tam pracowac - zawsze
dzoialal pod W98). Moze jeszcze doinstaluje pakiet 4in1 dla VIA (jak go
skads wygrzebie)

> Ale masz jakąś inną. Odwiedź stosowne strony: www.nvidia.com

Sprawdze jak tam wroce po urlopie :-)

> A bo ja wiem? Szybciej, bo świerzy, choć mam 2000 na niewiele lepszym PC
> i pomimo, że zapchany do niemożliwości działa sprawnie.

Zobacze jak pogrzebie w bebechach (tj. pamieciach) moze sie sytuacja
unormuje