Re: problem z restartem windowsa gdy w napedzie dvd jest p³yta

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Wed 11 Oct 2006 - 16:57:29 MET DST

U¿ytkownik "olo" <olott@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:egiv49$l8g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tyle tylko ze ja jestem cieniutki w te klocki i jak bys mi troche wskaza³
> jak to zrobic w trybie awaryjnym by³bym wdzieczny

sci±gnij:
ftp://marmro.homeip.net/HWTest/MSMTinst.exe (640kB)
program zrobi dyskietkê startow± z testem RAM

po te¶cie RAMu, utwórz punkt przywracania systemu,
odpal windows w trybie awaryjnym (F8), wejd¼ do Panel Sterowania / System /
Sprzêt / Mened¿er Urz±dzeñ / i zaznacz urz±dzenie (np. Standartowy
kontroler stacji dyskietek) potem PPM lub "Akcja" i "Odinstaluj".
To samo dla kolejnych urz±dzeñ (Stacje dyskietek, CD/DVD).
Czasem urz±dzenie moze wystêpowaæ wielokrotnie, - nale¿y usun±æ wszystkie.
Po restarcie windows powinny wykryc i ponownie zainstalowaæ usuniête
urz±dzenia.

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz