Re: problem z restartem windowsa gdy w napedzie dvd jest p³yta

Autor: olo <olott_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Oct 2006 - 11:10:17 MET DST

poniewa¿ nie mog³em jako¶ odpaliæ tego linku zrobi³em troszke inaczej tzn.
sprawdzi³em innym programem pamiêæ (memtest) i pamiêæ jest OK.
potem uruchomi³em poprzez MSCONFIG tryb awaryjny i zrobi³em tak jak mówi³e¶
i po pierwszym restarcie wykry³ DVD I FDD ale potem przydrugim uruchomieniu
sytuacja sie powtórzy³a , pozwoli³em mu sie zrestartowaæ i o dziwo narazie
chodzi ALE czy to pomog³o czy to tylko kolejny zbieg okoliczno¶ci. Narazie
kilkakrotnie go wy³acza³em i za³acza³em i sie nie restartowa³.

U¿ytkownik "sTav" <marmro9@o2.beztego.pl> napisa³ w wiadomo¶ci