Re: Jednak chyba NT4... czyli pytań sprzętowych kilka.

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 07 Oct 2006 - 11:26:45 MET DST

W artykule <4527045d@news.home.net.pl> Lawrens Hammond napisał(a):

> 1. Dysk sobie nabyłem 320 GB. Do NT4 posiadam ServicePack "najnowszy", czyli
> 6a. Włączę w Rejestrze EnableBigLba. Czy ten dysk ma szansę być widzianym w
> całości?

Nie. AFAIK (z doświadczenia) będzie widział tylko 120GB (nawet z
najnowszym SP). Natomiast kup dodatkowy kontroler IDE na PCI i bez
problemu zobaczy 320GB. Taki kontroler nie kosztuje dużo.

> 2. Karta obrazkowa AGP Matrox Millenium G200, 8MB RAM. W W2k mogę ustawić

A sterowniki producent dostarcza do NT4? Jeśli na nich również nie działa,
to nie mam pojęcia - nie miałem nigdy matroxa.

> 3. Mysz optyczna na USB. Mam szansę? :) (Chyba tak... tylko się upewniam, a
> jeśli nie, to włożę PS-ową) :)

Wątpliwe. Sam NT4 jako tako nie obsługuje USB. Można cudować i próbować
je doinstalować, ale w moim przypadku działa to niestabilnie.

> a zanim złożę kompa, to trochę czasu minie,
> szacuję, że 2 miechy.

Skoro składasz nowego kompa, to weź pod uwagę, czy chociażby NT4 będzie miał
wsparcie dla sterowników do płyty głównej i innych podzespołów. Bo
producenci już dawno zaprzestali bawienia się w sterowniki do NT4.

Generalnie będziesz miał bardzo dużo problemów i nie postawisz na szybko
stabilnego systemu.

Jacek