Re: Używanie tego samego folderu poczty przez kilka stanowisk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 21:25:55 MET DST

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości
news:slrnefdav2.v7h.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>
> Ale mówisz o serwerze firmowym, czy serwerze u ISP? Bo, o ile dla ISP ma
> sens dogadzanie użytkownikom, o tyle admin we firmie raczej ma ciekawsze
> rzeczy do roboty niż szukanie webowego kreatora regułek do procmaila,
> którego i tak użyje co piętnasty użytkownik.

Od początku mówimy o serwerze u ISP, a tam dogadzanie użytkownikom
jest/powinno być standardem. Przyjrzyj się np. możliwościom WebMail
zaimplementowanym w SurgeMail http://www.netwinsite.com/surgemail/ albo w
MDaemon http://www.altn.com/products/features.asp?product_id=MDaemon .
Automatyczne regułki sortowania poczty zaimplementowane na serwerze to
podstawa, jeśli mamy zamiar umożliwić dostęp do IMAP-owej poczty poprzez
przeglądarkę, a nie lokalnego klienta...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/