Re: Używanie tego samego folderu poczty przez kilka stanowisk

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 31 Aug 2006 - 11:29:06 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>Na przyzwoitych serwerach regułki zakłada się korzystając z dostępu poprzez
>web.

Ale mówisz o serwerze firmowym, czy serwerze u ISP? Bo, o ile dla ISP ma
sens dogadzanie użytkownikom, o tyle admin we firmie raczej ma ciekawsze
rzeczy do roboty niż szukanie webowego kreatora regułek do procmaila,
którego i tak użyje co piętnasty użytkownik.

--
\------------------------/ Bieżący dysk nie jest już być prawidłowy(MS-
| http://epsilon.eu.org/ |